Tato stránka slouží pro autory, kteří prostřednictvím Centra podpory studentů zamýšlí realizovat sběr dat pro své výzkumné záměry a jejich cíl se úzce dotýká studentů se specifickými potřebami v prostředí vysokých škol.
Autory výzkumů žádáme o vyplnění příslušného formuláře a jeho zaslání na e-mailovou adresu martin.kozel@upol.cz
Rádi bychom upozornili všechny respondenty, že obsah výzkumných šetření je plně v gesci příslušného autora a Centrum podpory studentů se specifickými potřebami za jejich obsahovou náplň nezodpovídá. Výzkumná šetření taktéž nejsou uložena na webových stránkách Centra podpory studentů se specifickými potřebami, pro jejich vyplnění prosím rozklikněte příslušný odkaz, který je u nich uveden.
Autor (instituce)
Adéla Zvelebilová, studentka 3. ročníku Univerzity Karlovy
Cílová skupina
Studující s diagnostikovanou poruchou autistického spektra, kteří studovali prezenčně alespoň 1 měsíc na VŠ nebo absolvovali 1. ročník VŠ a aktuálně ještě nenastoupili do 2. ročníku (nebo jsou na začátku 2. ročníku), a jejich rodiče.
Záměr
Cílem výzkumu je prozkoumat, jak studující s PAS prožívají nástup na vysokou školu, a také zjistit, čím se liší prožívání nástupu na vysokou školu u studujících s PAS a jejich rodičů. Ráda bych zjistila, jak studujícím s PAS pomoci lépe zvládnout nástup na vysokou školu.
Kontakt
adela.zvelebilova230@student.cuni.cz
Pokud byste byli/y ochotni/é poskytnout rozhovor, budu se snažit časově přizpůsobit a budu za Vámi moct kamkoliv dojet. Také Vám poskytnu podrobnější informace o výzkumu.
Autor (instituce)
Lucie Flügelová, studentka 4. ročníku SŠ v Liberci
Cílová skupina
Nevidomé osoby
Záměr
Analyzovat návyky v oblasti verbální a neverbální komunikace u nevidomých.
Kontakt
Lucie Flügelová – lucie.flugelova@seznam.cz
Centrum podpory studentů se specifickými potřebami
Mgr. Lucie Flekačová, Ph.D.
pověřena vedením CPSSP
Pedagogická fakulta
Žižkovo nám. 5
771 40 Olomouc
Fakulta tělesné kultury UP
Tř. Míru 117
771 11 Olomouc
© Centrum podpory studentů se specifickými potřebami | administrace.